Ogłoszenie nr 143671 z dnia 01.06.2012r Drukuj

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor weterynaryjny
  • do spraw kontroli IRZ, wymogów wzajemnej zgodności, bezpieczeństwa pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
  • Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
    ul. Szkolna 1
    77-200 Miastko


Miejsce wykonywania pracy:

  • Miastko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór oraz kontrola w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt
  • kontrola wymogów wzajemnej zgodności w obszarze identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz w zakresie zdrowia zwierząt i dobrostanu
  • nadzór nad podmiotami produkującymi pasze oraz uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego
  • obsługa programów informatycznych w zakresie realizowanych zadań
  • prowadzenie dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy
  • przygotowywanie i opracowywanie sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administracyjna w siedzibie Inspektoratu
    -czynności kontrolne w podmiotach nadzorowanych
    -wyjazdy służbowe (kontrole, szkolenia, narady


  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - narzedzia i materiały pracy: komputer, urządzenia pomiarowe do kontroli środowiska produkcji
    - pomieszczenia biurowe: I piętro bez wind i podjazdów

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe rolnicze w rozumieniu rozporządzenia MRiRW z dnia 17 stycznia 2012r. (Dz.U. z 2012r. poz. 109)
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
    • Prawo jazdy kategorii B
    • Znajomość obsługi komputera
    • Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe oraz ewentualne dodatkowe uprawnienia
  • Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach
  • Ewentualne kopie świadectw pracy
  • Kopia Prawa jazdy

Termin składania dokumentów:

    11-06-2012

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Szkolna 1
    77-200 Miastko
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Szkolna 1
    77-200 Miastko


Inne informacje:

tel. 059 857 2805, 059 857 2006, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.