Inspekcja Weterynaryjna

Inspekcja Weterynaryjna

Tłumacz

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Reklama
Reklama
Ogłoszenie nr 12366 z dnia 26.06.2017 PDF Drukuj Email

Ogłoszenie o naborze nr 12366 z dnia 26.06.2017 r.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: ds. administracyjno-księgowych
zespół ds. finansowo-księgowych

Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Dodatkowe: zastępstwo


Miejsce wykonywania pracy:
Kartuzy
83-300 Kartuzy, ul. Słoneczna 1


Adres urzędu:
83-300 Kartuzy, ul. Słoneczna 1



WARUNKI PRACY

praca w siedzibie

ZAKRES ZADAŃ

  • ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowiązującej dokumentacji i ewidencji księgowej,
  • wystawianie fv, monitorowanie i egzekwowanie realizacji dochodów budżetowych,
  • prowadzenie kancelarii, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji,
  • przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rejestru dochodów jednostki budżetowej, zaangażowania i wydatków strukturalnych,
  • rozliczanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych , ewidencji ilościowo-wartościowej oraz ilościowej majątku PIW,
  • rozliczanie wyjazdów służbowych,
  • ewidencja , sprawdzanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
  • przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
  • wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracja
  • staż pracy: 5 lat
  • prawo jazdy kat B
  • znajomość programów księgowych Symfonia
  • biegła obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 5 lat
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    83-300 Kartuzy
    ul. Słoneczna 1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
praca na zastępstwo
 
 
Joomla Templates: by JoomlaShack